منتظر

برای نزدیک شدن به کسی باید او را شناخت.

برای نزدیک شدن به کسی باید او را شناخت.

بایگانی

زمینه هر باور و عشق و علاقه ای به یک موضوع شناخت است . هر گاه شناخت حاصل شود ، علاقه و ایمان نیز بروز میکند . به طور مثال برای اینکه یک بازی کامپیوتری را ببینید و بازی کنید باید در باره آن بازی شناخت و اطلاعات کافی کسب کنید . مثلا : اسم شرکت، نام بازی، ژانر بازی و نکاتی دیگر . 

 

محوریت این صفحه ، موضوع مهدویت و آخرالزمان است . ما برای علاقمند شدن و بیشتر دوست داشتن امام زمان به شما اطلاعاتی می دهیم تا شما بیشتر امام زمان خود را بشناسید . 

رسول خدا صل الله علیه و آله می فرمایند :مَنْ ماتَ وَ لَمْ یَعْرِفْ إمامَ زَمانِهِ مَاتَ مِیتَةً جَاهِلِیَّة . یعنی هر کس بمیرد  و امام زمان عصر خویش را نشناسد به مرگ جاهل از دنیا رفته است . 

پس وظیفه ما آشنایی بیشتر با امام زمان است ولی ما واقعا چقدر اطلاعت درباره امام زمان داریم . اگر بگویند 10 دقیقه درباره حضرت صحبت کنیم چقدر می توانیم صحبت کنیم . واقعا جفا کرده ایم که امام زمان خویش را به عنوان مسلمان و شیعه نشناختیم .

 

با ما همراه باشید تا بیشتر امام زمان را بشناسیم...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی